marți, 3 mai 2011

Despre Mine. ™

Buna.Ma numesc Miki,sunt din Baicoi judetul Prahova si acesta este bloggul meu.
M`am nascut intr`o zi frumoasa de 18 iulie.Am avut norocul sa ma nasc intr`un orasel al posibilitatiilor deci , daca te asezi pe o banca sa fi asigurat ca o sa ai lipita o guma de mestecat pe pantaloni.
Ce imi place?
-Sa ma plimb.

-Sa fac poze.
-Sa ma joc cu animalutele :o3.
-Sa cant. :x. -> pasiunea mea nr.1
-Sa dansez.
-Sa calatoresc.


Ca toata lumea de altfel am si eu prieteni.
-Anna. Ea e una dintre cele mai bune prietene ale mele, si cand spund una , ma refer la prima ;x.
-Denisa. Ea? Ea e a mea. Ea ma scapa de Alexandrov, ea tine la mine asa cum sunt. CMBP.
-Bloo` . Adorabila >;d<. Ma ia in brate si ne ciocnim de toti peretii ;x. CMBP.
-Anca`. Tacuta. :-w. Dar stie sa fie un prieten bun ;x. CMBP.
-Flavia. Colega mea cu care am facut multee prostii cand eram mici, dar si acum. ;x.
-Moki. Cu el rad in ore, pentru ca incepe sa rada iar eu rad de rasu` lui :)).
- Adi. El? El e .... pff :)). Colegu` meu de banca pentru o saptamana >:D<.

Atat.
Am muulti alti prieteni, dar nu pot sa`i insir aici pe toti pentru ca m`ar apuca dimineata.


Miki <3.


Have fun ^^.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu