duminică, 29 mai 2011

Miki`s story.

Ăăă.Salut`... 
Eu?! :
 ●Mikii`●
‹зTipa care nu vorbeste cu strainii.
‹зTipa care dauneaza grav sanatatii.
‹зTipa care poarta o discutie numai prin semne daca nu o interesezi.
‹зTipa care detesta prietenii falsi dar ii accepta pentru ca si ea la randul ei face la fel altora.
‹зTipa care iubeste din prima zi.
‹зTipa care merge pe jos de la scoala pana acasa. 



                                                                     Candva...                                                                       
►Am tipat si am sarit in sus de fericire...
►Am iertat greseli de neiertat...!
►Am facut multe lucruri din impuls...
►Am fost deceptionata de persoane care credeam k nu vor face asta niciodata!
►Am luat in bratze pentru a proteja...
►Am zambit atunci knd inima imi plangea...
►Am facut juraminte eterne...
►Am plans ascultand muzica si privind fotografii...
►Am dat telefoane doar pentru a asculta o voce...
►Am fost indragostita de un suras...
►Am confundat sentimente...
►S-a intamplat sa gresesc drumul dar am mers mai departe...
►Am incercat sa uit anumite persoane si am descoperit k e foarte greu sa uiti...
►M-am simtit singura intre o mie de persoane... Doar pentru k imi lipsea o singura persoana...
►Am fost uneori mai sensibila de cat trebuia
►Mi-a fost frica de intuneric...
►Am tremurat de nervi...



Sunt: diferita

As vrea: Sa plec departe de toti si de toate

Pastrez: amintirile



Ma tem: de paianjeni

Aud: tot ce nu vreau.

Ador: prietenii care au ramas alaturi de mine cand am fost vesela si cand am plans

Nu sunt: asa cum vor toti sa fiu

Niciodata: n`o sa ma schimb.

Rar: tip.

Plang: cand simt nevoia.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu